blogdesign

Fick en kommentar om min design, men jag kan inte svara direkt till den som skrev den, därför hamnar svaret här :D

Va glad jag blir, tack så mycket :D Headern har jag fixat i paint, vet inte hur mycket du vet om bloggdesign men headern är bilden längst upp :D Sen har jag lärt mig det mesta av: http://www.designadinblogg.se/, eller jag har väll lärt mig allt av honom egentligen haha :D Om du bläddrar ner lite på hans blogg kommer du se en färgpanel till höger och lite under den finns det en ruta där man kan söka på hans blogg, väldigt användbar är den :D Det finns ju även flera sidor om bloggdesign, det är bara att söka på google så hittar man de flesta :D
 
Hoppas jag har hjälpt dig lite på traven i alla fall och skriv gärna vad din blogg heter så att jag kan gå in och kolla :D Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0